Algklassid

Õppematerjalide kogu
KIRJUTAMINE JA LUGEMINE
  1. Lugeda on mõnus - interaktiivne funktsionaalne lugemine Tuulilt 
  2. Missugune? - omadussõna lohistamine nimisõna-kaardile
  3. Mida ei saa...? - klõpsa õigete vastuste ees olevale ruudule.
  4. Loe ja võrdle - järjestada sõnad valikust
  5. Sõnavara rikastamise mäng - lohista hiirega paarid üksteise peale
  6. Täpiga või täpita  - lohistada sõnakaart tühja kastikesse
  7. Sõnavara rikastamise mäng - lohista sõnakaart hiirega tühja kastikesse
  8. Sõnavara rikastamise mäng - valikusribalt leida lausesse sobiv sõna
  9. Korrasta jutuke - lohistada laused õigesse järjekorda nii, et tekiks jutt.
  10. Funktsionaalne lugemine (1.kl, parandusõpe)- piltesitlus+prinditav tööleht
  11. "Linnumaja" - arvutis töödeldav .doc fail funktsionaalne lugemine
  12. Tähesõber - algkl.+par.õ.
  13. Lause - 20 ülesannet on testis, tulemus %-des
  14. Lause, lauselõpumärgid - HotPot test
  15. Tähestikumäng -   lulu.fr
MATEMAATIKA

Võluruut 2.klassile -
  1. Mõõtmine - interaktiivne joonlaud
  2. Sadamakraana - mitmetasandiline järjestamise/klotside sobitamine
  3. Numbri memoriin - lulu.fr 
  4. Tähelepanumäng - sarnaste kaartide leidmine 
  5. Arvude loendamine edasi, tagasi - klõpsa hiirega numbrile
  6. kõik lulu.fr mängud
  7. Pikkusühikute teisendamine
  8. Liitmiskahur 
 LOODUSÕPETUS
  1. inimene kuulub loomariiki ML vastavusharjutus
  2. inimese põlvnemisest ML õppematerjal + Miksikese lisa
  3.  

Maismaataimed. Moodusta teemakohaseid sõnu -
PARANDUSÕPE
Õppematerjalide kogu
Parandusõppe eesmärk on toetada, julgustada ja aidata õpilastel ainetundides paremini hakkama saada. Parandusõppe tund on mänguline. Arendatakse
  • taju
  • mälu
  • mõtlemist
  • tähelepanu
  • oskust töösse süveneda
  • oskust ümber lülituda
  • suulist eneseväljendust
  • peenmotoorikat
  • kuulamist
  • vaatamist/vaatlust
  • tööjuhiste kuulamine, neist arusamine
  • tööjuhiste lugemine ja arusaamine
  • funktsionaalne lugemine
  • parandusõppe tunnid aitavad ainetunnis paremini, julgemine hakkama saada
Emotsionaalsel tasandil on parandusõppe tundide eesmärk anda õpilastele positiivseid elamusi
Milliste tegevuste kaudu?
  •  orienteerumine ülesandes
  • toimingu kavandamine
  • toimingu sooritamine
  • enesekontroll
  • hinnangu andmine oma töö tulemustele
Põhiline on see, et õpilane saaks selles rühmas positiivse eduelamuse.
  1. Taju ja tähelepanu ülesanded  1.-4.kl  ( H Põder)
  2. Eesti keel: lugemine ja eneseväljendus 1.-4.kl (H.Põder)
  3. Eesti keel: keeleõpetus 1.-4.kl (H Põder)
  4. Matemaatika 1.-4.kl (H Põder)
  5. Erinevad materjalid parandusõppeks (M Tõnisson)
  6. Lõbusad virtuaalsed mängud (keeleõpetus, sõavara ms) (A Kesksaar)
  7. Interaktiivsed tekstül - mängud (Lemme Sulaojalt)
  8. Tekstist andmete leidmine - lohista kaart õigesse lahtrisse
  9. Mänge laste arendamiseks - A Kesksaar
  10.  LeMillist väga hea materjali kogu  harjutusi ka HEV lastele Mari Tõnissonilt)
  11. Hiie koolilt kõnearenduslikke mänge-teste
  12. Hiie koolilt LUGEMISTEKSTE printimiseks, HotPot, arvutis täitmiseks funktsionaalne lugemine
  13. Hiie kooli interaktiivne parandusõpe